.:Dodaj do ulubionych
Stare Gry
    .: Logiczne
  .: Platformówki
  .: Przygodowe
  .: RPG
  .: Strategiczne
  .: Symulatory
  .: Zrecznosciowe
  .: Gry tekstowe

Inne
    .: Programy
  .: Kody
  .: Solucje

Serwis
    .: Strona Glówna
  .: Linki
  .: Księga gości
  .: Kontakt
  .: Dodaj do ulubionych


Linki

GRY

Stare gry

Stare gry TopLista









Goblins I
. Siłaczem uderz w prawą podporę bramy. Zbieraczem podnie róg i użyj go. Magiemzaczaruj urwany patyk. Weź wyczarowany kilof.

2. VQVQFDE Zaczaruj ostatnie po prawej jabłko. Strąć je siłaczem, a zbieraczem zabierz i wsadź do dziury w przerwanym pomocie. Powtórz tą samą operację na drugim jabłku od lewej. Gdy i tym zatkasz dziurę w pomocie, podnie kilof i użyj go na diamencie w szparze.

3. ICIGCAA Użyj diamentu na drzwiach domu.

4. ECPQPCC Zaczaruj rolinkę po lewej. Siłaczem wejdź po niej na górę. Zabierz pierwszy żółty słoik. Jego zawartocią nakarm drugą z rolin. Strąć księgę ze stolika. Podnie diament i daj go czarodziejowi.

5. FTWKFEN Zaczaruj pnącze rosnące u podnóża wyciągniętej dłoni posągu. Siłaczem wejdź po nim i uderz w oko statui. Wejdź zbieraczem na wyciągnięty język. Magiem zaczaruj antenę przy trumnie i szybko uciekaj na język. Siłaczem uderz ponownie w oko. Poczekaj aż kociotrup wróci do swej trumny i jeszcze raz uderz w oko posągu. Podnie muchomora.

6. HQWFTFW Siłaczem wejdź po najdłuższej nitce pajęczyny na górę. Następnie pociągnij za pierwszą od lewej białą nić. Podnie pistolet i przy jego pomocy pozbądź się dwóch pająków, tego pilnującego przejcia i tego piącego na poduszce. Zabierz poduszkę i połóż ją pod zwisającym pająkiem poczym zaczaruj go. Weź powstałą truciznę.

7. DWNDGBW Zaczaruj woreczek wiszący na gałęzi. Zabierz go i ustaw siłacza obok stracha na wróble. Rozsyp nasiona na poletku a gdy zjawią się ptaki, szybko uderz stracha. Zaczaruj teraz czwartą od prawej chmurkę. Zerwij kwiat który przed chwilą wyrosnął. Oddaj wszystkie składniki czarownikowi.

8. JCJCJHHK Zaczaruj szkielet. To samo zrób z pozostawioną przez niego kocią. Podnie flet i użyj go na wężu. Siłaczem wejdź po nim na półkę za maga ustaw przy prawym końcu kładki. Zrzuć jeden z kamieni ze stosu. Zbieracza też postaw na kładce i zrzuć kamień.

9. ICVFAGQ Uważając na bestię, podnie kawał mięsa który mu rzuć.

10. LQPASJR Użyj mięsa na dolnej lewej dziupli. Zaczaruj gałązkę z liciami. Weź siatkę na motyle i ustaw się na zaczarowanej gałęzi. Siłaczem wejdź na kamień poniżej i pociągnij za gałąź na której stoi zbieracz. Tak samo zrób z magiem by mógł dostać się na górę. Zaczaruj korek. Zabierz go i włóż do dziupli po prawej. Podnie siatkę na motyle i ustaw się przy dziupli po rodku. Wystrasz siłaczem ptaka z dziupli na dole. Gdy ten wyleci, złap go w siatkę na motyle.

11. HNWTEKX Użyj ptaka na bestii. Zaczaruj potwora a następnie siłaczem otwórz drzwi do piwnicy.

12. FROITLW Wyjmij piórko z kałamarzu i połaskocz nim stopę szkieletu. Zabierz teraz zabawkę ze stołu po prawej i włóż mu do ręki. Teraz możesz zabrać kluczyk. Otwórz nim klatkę. Zaczaruj pióro w łapkę na muchy. Przy jej pomocy zabij osę którą przemień w lotkę. Rzuć ją w portret czarnoksiężnika. Weź laleczkę oraz żółty eliksir ze stołu obok szkieletu.

13. DANJOMZ Zaczaruj korzeń. Zabierz spod niego wabik. Stań zbieraczem nad gniazdem i użyj wabika. Wejdź siłaczem na górę. Uderz podskakujące jajko poczym magiem zaczaruj je. To samo zrób z klaksonem. Zbieraczem podnie eliksir, uważając na czarownika stań przy krańcu muru i wypij żółty eliksir. Gdy znikniesz, jak najszybciej dołącz do maga. Weź marchew. Wywab nią z nory gryzonia poczym przemień go w panienkę. Wykorzystując nieuwagę czarownika, przejdź siłaczem na drugą stronę do przyjaciół.

14. EWDGPNL Zaczaruj płaski kamień. Podnie patyk i wsadź go do dziurki w ogromnym głazie. Wyronie z niego konewka. Podlej wszystkie rolinki. Zaczaruj pierwszą marchewkę od lewej. Uderz ją i podnie kluczyk. Tym razem zaczaruj trzecią marchew od prawej. Otwórz kluczykiem drzwi.

15. TCNGTOV Uderz w stos kul armatnich i zabierz jedną. Pchnij armatę i załaduj do niej kulę. Ponownie ją nastaw i podpal lont przy pomocy zapałek. Skorzystaj jeszcze raz z zapałek by rozpalić pod paleniskiem. Załaduj marchewkę do armaty. Pchnij ją i podpal lont. Ostatni raz zestrzel marchewkę. Przemień ją w tubę i użyj na czarodzieju by z nim porozmawiać. Weź pałeczkę i uderz w gong. Zabierz wahadełko.

16. TCVQQPL Podnie kamyk i połóż go na ziemi w miejscu oznaczonym X. Magiem zaczaruj go dwukrotnie. Następnie wejdź po schodach i zaczaruj pierwszą palmę od lewej. Siłaczem strąć kilof. Weź go i cztery razy użyj na ziemi po rodku ekranu.

17. IQDNJQN Uderz siłaczem w stos drewna. Zabierz kijek i użyj na sidłach. Przemień go teraz w dezodorant. Zaczaruj woreczek na dolnej półce i uciekaj. Zabierz go i szybko wróć na górę. Rozsyp nasiona i zabierz szybko dezodorant. Poczekaj aż stopa zatrzyma się i spryskaj ją perfumami. Zabierz stopę i połóż na dolnej półce gdzie niedawno leżał worek. Weź przypieczoną stopę i połóż na mocie. Wyciągnij sztylet poczym połóż go na dolnej półce by smok go podpalił.

18. KKKNSRA Użyj sztylet na sercu posągu. Odłóż go i połóż laleczkę na prawej dłoni statui. Zejdź na dół. Weź klucz i wsadź do lewego ucha posągu. Wdrap się teraz każdym z goblinów na prawą dłoń statui.

19. NGOEISL Uderz w kić bananów. Teraz weź kolejno banana, mydło i sztuczny nos poczym użyj wszystkiego na wilku. Zabierz od niego księgę. Zaczaruj bramę na górze.

20. NNGURTK Zaczaruj rolinkę pod pomnikiem. Uderz w powstałą dźwignię. Zaczaruj korek poczym użyj na uchu księgi. Podnie miskę i postaw ją pod lewym okiem. Zabierz przynętę z przejcia w lewej górnej wieży. Odłóż ją tam gdzie leżała wczeniej miska. Użyj jeszcze raz księgi na uchu. Łzą z miski zniszcz wywabionego potwora.

21. LGUDEUM Strąć przy pomocy procy kić bananów. Uderz w dźwignię. Każdym z goblinów wejdź na grzbiet ryby.

22. TQLEDVW Zaczaruj kamień przy nodze szkieletu ptaka. Ustaw siłacza i maga na skrzydle ptaka. Strzel procą w czarownika. Zamień nietoperza w żółwia. Uderz żółwia. Uwolnij siłacza przy użyciu procy. Zabierz i postaw worek pod pająkiem. Zaczaruj pająka. Podnie worek i wrzuć jego zawartoć do kotła. Koniec gry. Classic Games - Solucje Stare Gry













Allegro - największe aukcje internetowe, najniższe ceny! Kup i sprzedaj!


GRYzonie.pl || Klasyka filmowa, gier, muzyki! Ściagaj za darmo!

Copyright 2008 Stare Gry All rights reserved

stare gry, stare gry,
Design downloaded from FreeWebTemplates.com
Free web design, web templates, web layouts, and website resources!