.:Dodaj do ulubionych
Stare Gry
    .: Logiczne
  .: Platformówki
  .: Przygodowe
  .: RPG
  .: Strategiczne
  .: Symulatory
  .: Zrecznosciowe
  .: Gry tekstowe

Inne
    .: Programy
  .: Kody
  .: Solucje

Serwis
    .: Strona Glówna
  .: Linki
  .: Księga gości
  .: Kontakt
  .: Dodaj do ulubionych


Linki

GRY

Stare gry

Stare gry TopLista









Broken Sword I

Akt 1, Paryż

Podnieś i obejrzyj gazetę.Wejdż do kawiarni, oglądnij trupa, ocuć kelnerkę, powiedz, że facet nie żyje, nie daj jej alkoholu. Wyjdż na zewnątrz w głąb ekranu do robotnika.Po gadce z Rosso pogadaj z Nico, reporterką. Porozmawiaj z Nico na wszystkie tematy, aż da ci swój numer telefonu. Daj robotnikowi gazetę.Weż narzedzie do otwierania kanałów. Wejdż do alejki i otwórz kanał. Zejdż na dół. Zabierz nos Clowna z pierwszego ekranu. Zabierz chusteczkę i kawałek materiału z drugiego ekranu. Wyjdż drabiną do góry.Podczas rozmowy pokaż wizytowkę stróżowi.Pokaż materiał stróżowi.Wypytaj go o kurtkę. Pożegnaj sie i wyjdż na ulicę. Zadzwoń do Nico i spisz jej adres. Wyjdż do ekranu mapy i udaj sie na Rue Jarry. Pogadaj ze sprzedawczynią kwiatów na wszytskie tematy. Otwórz drzwi i wejdz. Jesli się zacieły pogadaj ze kwiaciarką. Wejdż do mieszkania Nico. Pokaż jej materiał i weż zdjecie. Pokaż jej nos Clowna. Idz na Risee du Monde i pokaż zdjecie sprzedawcy. Wypytaj go o Clowna. Opuść sklep z pstryczkiem. Zadzwoń do Todryka(od Nico lub z namiotu robotnika) i wypytaj go o Khana(zdjecie) Idz do Hotelu Ubu. Porozmawiaj z lady Piermont o niej i o zdjęciu. Spróbuj wziać klucz z wieszaka w recepcji. Pogadaj z Piermont o kluczu, o zabójcy i jeszcze raz o kluczu. Gdy odwróci uwage recepcjonisty weż klucz. Idż na góre. Otworz pierwsze drzwi po prawej. Otwórz okno i wyjdż. Wejdż przez okno po prawej. Spróbuj wyjść przez drzwi. Gdy Khan wyjdzie przeszukaj spodnie i weż ID oraz zapałki. Wyjdż przez drzwi. Pogadaj z recepcjonistą o sejfie i pokaż mu ID. Pogadaj z Lady Piermont i pokaż jej ID. Weż manuskrypt i wróc na pietro do pierwszego pokoju. Stań na gzymsie i wyrzuć manuskrypt. Opuść hotel. Zabierz manuskrypt. Pogadaj z Nico o manuskrypcie. Idz do Museum Crune. Przypatrz sie trójnogowi na środku. Wróc do Nico i powiedz, że jedziesz do Irlandii. Idż na lotnisko i do Irlandii!.

Akt 2, Irlandia

Pogadaj z Maguire o Peagramie i wykopaliskach Wejdż do Pubu Pogadaj z Ronem, dziadkiem w lewym rogu, pożegnaj sie. Poczekaj aż Ron kichnie. Wtedy zabierz kawałek druta który leży na stole. Musisz być szybki. Wypytaj Sean'a Fitzgeralda o wykopaliskach. Zapytaj Doyla o Peagrama, potem o wykopaliska o Fitzgeralda, a potem zapytaj czy nie chce piwa. Jeszcze raz zapytaj go o Fitzgeralda. Gdy Doyle podniesie lokieć by sie napić weż zielony ręczniczek. Pogadaj ponownie z Fitzgeraldem o wykopaliskach . Wyjdż ,pogadaj z Maguire o Fitzgeraldzie ponownie. Wroć do środka i pogadaj z Fitgeraldem o wykopaliskach Peagram'ie, klejnocie i o paczce. Gdy Fitzgerald wyjdżie, a Maguire powie o wypadku wyjdż na zewnątrz.Pogadaj z nim. Wyłacz pompy do piwa mieszając w skrzynce koło drzwi. Wroć do baru i poproś barmana o piwo. Gdy powie ci, że pompa nie dziala pokaż mu ID. Bedzie chciał abyś naprawił zmywarkę, więc wyciągnij wtyczkę z gniazdka i użyj na niej druta. Wejdż do piwnicy i pociągnij za dzwignię. Wróć na ulicę.Otwórz kratę. Wróć do piwnicy i zabierz klejnot. Odkręć wodę i mocz ręczniczek. Opuść bar i udaj sie przed bramę zamkow. Powiedz facetowi na sianie o porwaniu Fitzgeralda,pójdzie do Pubu. Wejdż na górę po sianie. Włóż narzędzie do otwierania kanałów w dziurę w ścianie i wejdż przez mur. Kilknij na drabinę.Koza cię uderzy. Gdy tylko upadniesz,szybko kliknij na pług po lewej. Koza zostanie uwięziona i możesz zejść na dół po drabinie. Weż troche proszku ze stolika. Przesuń posążek - upadnie.Podnieś go, aby zobaczyć dziurki. Użyj proszku na dziurkach w piasku i zmocz go ręcznikiem (jeśli ręcznik wysechł namocz go jeszcze raz). Wyjmij odlew i wsadż w dziurki w ścianie. Wejdż w przejscie.

Akt 3, Paryż

Pokaż Nico klejnot. Wyjdż i udaj sie na policję. Wypytaj Moue o Marqueta, pokaż mu zapałki. Możesz pogadać z Rosso. Idż do szpitala. W recepcji zapytaj o Marqueta i pokaż ID. Rozmawiaj z recepcjonistką, aż da ci wskazówki jak dojść do Marqueta. Idż w dół korytarza. Porozmawiaj z wożnym o jego maszynie, pożegnaj sie i wyjmij wtyczkę. Gdy wożny pójdzie sprawdzić co sie dzieje, weż ze schowka kitel lekarski. Wróć do hallu. Pogadaj ze starym doktorem. Wejdż wraz z Benoir przez korytarz. Weś od siostry przyrząd do mierzenia ciśnienia. Idż w prawo. Gdy zatrzyma cie pacjent, daj Benoir'owi przyrzad. Poproś go aby przebadał Erica Sopmasha. Przekonaj strażnika, że musisz wejść do Marqueta. Pogadaj z Marquetem na wszystkie możliwe tematy. Po scence z zabójstwem Marqueta idż do Museum Crune i pogadaj z Lobineau o wszystkim póki nie wspomni i o hiszpańskim rodzie. Gdy strażnik nie będzie się patrzył otwórz okno. Gdy będzie je zamykał schowaj się w sarkofagu. Gdy zacznie się napad popchnij totem. Po wysłuchaniu usprawiedliwienia Nico udaj sie do Mountfacon. Pogadaj z żonglerem. Spróbuj pożonglować. Pokaż siedzącemu przy stoliku żandarmowi nos Clowna. Podejdż do żonglera i pożongluj jeszcze raz. Gdy żandarm i żongler pójdą sobie, weż piłeczkę, otwórz kanał i zejdż. Obejrzyj ścianę po prawej stronie. Walnij w nią narzędziem do kanałów. Pociągnij dżwignię Popatrz na maszynę na łodzi, wyciągnij hak i przyczep do dżwigni. Przyciągnij hak. Wejdż przez przejście. Popatrz przez wyrwę w ścianie, by zobaczyć spotkanie Templariuszy. Ponownie sie popatrz by upewnić się czy wyszli. Zejdż po schodach. Postaw trójóg na piedestale, a na to wszystko klejnot. Teraz możesz jechać najpierw do Syrii, albo najpierw do Hiszpanii

Akt 4, Hiszpania

Pogadaj z ogrodnikiem Lopezem. Zablokuj mu szlauch przyrządem do pomiaru ciśnienia po lewej. Wejdż do domu i skieruj sie w dól. Gdy psy zaczną szczekać schowaj się za zbroją. Wejdż po schodach do góry. Pogadaj z hrabiną Vasconcellos o wszytstkim. Po przejściu do mauzoleum podnieś Biblię. Oglądnij szachownicę i powiedz o tym hrabinie. Gadaj z hrabiną póki, aż Lopez przyniesie pionki. Figury musisz ustawić tak aby biały król dostał mata, a czerwony nie był szachowany. (Laufer na samej górze, Skoczek w środku, Król pod Skoczkiem czy jakoś tak, nie pamietam już dobrze ;) )Weż kielich.

Act 5, Syria

Wejdż na góre po schodach po prawej. Pokaż pudełko zapałek sprzedawcy dywanów. Wejdz do klubu Alamut. Spróbuj wejść do kibla. Przeczytaj tabliczkę. Pogadaj z gościem po prawej(Ultar) o tablczce. Wróc na główną ulicę. Popatrz się (Prawy przycisk myszy) na Arto, sprzedawcę kebabów, gdy bedzie miał szczotkę. Pogadaj z chłopcem Nejo o Arcie. Daj mu czerwoną piłkę i gdy cie zapyta czy mówisz serio powiedz tak. Powie ci zdanie. Powtórz je sprzedawcy kebabów. Wróc pogadać z Nejo. Odbierz szczotkę. Idż do klubu Alamut i daj szczotkę barmanowi. Otwórz kluczami drzwi.W środku otwórz kluczykami pojemnik na ręczniki i je zabierz. Wróć do straganu Nejo. Bedzie sie bawił piłką. Pchnij kota i zadzwoń dzwoneczkiem. Zabierz posążek i przeczyść go chusteczką. Pogadaj z Duane'em (ten gruby) i sprzedaj mu posążek za 50 dolców. Idż do Alamut i pogadaj na wszystkie tematy z Ultarem, póki nie zaoferuje ci przejażdżki do Bull's Head.Daj mu $50.Spotkaj sie z nim na dole koło ciężarówki i daj mu ręczniki. Ułam gałązke i przywiąż ją do ręczników. Zejdż na niższą półkę skalną przy pomocy reczniko-gałęzi. Przeszukaj skalną dziurę i pociągnij lewarek. Przeszukaj ciało Klausnera (soczewka), pooglądaj freski na ścianach. Gdy pojawi sie Khan mów prawdę i powiedz, że chcesz zginać jak człowiek. Kiedy wyciągnie do ciebie rękę potraktuj go prądem z pstryczka. Skocz na dół.

Akt 6, Francja

Idż do Mountfacon i poproś księdza, żeby wyczyścił kielich. Popatrz (PPM) na rękę posągu z papirusem. Obejrzyj witraż przez papirus. Włóż soczewkę w papirus i popatrz się teraz na witraż. Odbierz od księdza kielich, popatrz sie na grobowiec w rogu katedry. Zapamiętaj odnośniki z Biblii.Idż do Museum Crune i pogadaj z Lobineau o wszystkim. Skieruj się w kierunku wykopalisk (mapa) Pogadaj z robotnikiem i zejdż na dół. Spróbuj wejść przez drzwi po prawej (toaleta). Poproś strażnika o klucze i otwórz nimi drzwi. W kiblu podnieś mydło i odbij w nim klucz. Użyj proszku z Irlandii na mydle. Odkręć wodę i zamocz mydło. Wyjmij odbitkę klucza. Wyjdż, daj klucze strażnikowi i wyjdż na zewnątrz. Spróbuj zamoczyć odbitkę klucza w farbie. Wróc na dół i zadzwoń do Nico. Pogadaj z nią. Wyjdż na zewnątrz i powiedz o telefonie malarzowi. Zamocz odbitkę klucza w farbie. Wróc na dól i oglądnij termostat Pogadaj ze strażnikiem o termostacie. Przestaw termostat na zimno. Strażnik po chwili powinien założyć rękawiczki. Poproś o klucze do kibla. Wejdż tam i podmień prawdziwy klucz na odbitkę. Oddaj strażnikowi klucze. Zadzwoń do Nico. Gdy wszyscy wyjdą na górę wróć na dół i otwórz sobie drzwi do lewej. Postaw na podłodze kileich. Obejrzyj odbicie na kielichu. Bedziesz w apartamencie Nico, pogadaj z nią i jedż do Hiszpanii.

Akt 7, Hiszpania

Wejdż do domu i zabierz lusterko ze ściany po lewej. Idż na górę pogadać z hrabiną. Idż do mauzoleum i przypatrz się grubej świecy nad sufitem.Weż Biblię. Podnieś kij, zamknij nią okno, załóż na nią chusteczkę i podpal ja o świece na stoliku. Zapal wielką świecę i zabierz klucz. Daj hrabinie Biblie i powtórz jej odnośniki z Biblii (psalmy itd.) Gdy wspomni coś o studni idż zapytać się o tym Lopeza. Podpowie ci sposób w jaki znaleść wodę. Z drzewa po lewej zerwij gałązkę w kształcie "Y" Pokaż ją Lopezowi. Gdy będziesz na dole, obejrzyj głowę lwa, pociągnij za ząb i... Szybko odskocz w lewo!!! (kliknij gdzie? po lewej) Przypatrz się ścianie. Użyj lusterka na wiązkach światła by zobaczyć dziurkę od klucza. Pomacaj drzwi i użyj na nich klucza. Porozglądaj się, zabierz pionka i daj go hrabinie. Po powrocie do Nico jedż do Bannockburn.

Akt 8, Pociąg

Pogadaj ze wszystkimi w przedziale i opuść go. Udaj sie w lewo. Gdy drogę zastąpi ci Guido pokrzycz na niego. Wróć do swojego przedziału. Porwano Nico! Wejdż do sąsiedniego przedziału po lewej i pogadaj z fanem Newcastle. Otwórz okno i wyjdż na góre. Kieruj się w prawo. Zejdż po drabinie w dół, do ładowni. Pociągnij hamulec bezpieczeństwa. Spróbuj wyskoczyć z pociągu. Uwolnij Nico i wyskocz z pociągu.

Akt 9, Szkocja

Wyłam korbkę z maszyny. Weż ją i zabierz kółko zębate. Przeszukaj stertę śmieci, aż znajdziesz drugie kółko. Umieść oba kółka w głowie demona, załóż jej nos Clowna, wrzuć do gęby zatyczkę od długopisu i zakreć korbką (nie jestem pewien czy trzeba zakładać nos i wrzucić zatyczkę, ale to nie zaszkodzi). Wejdż do środka i w prawo. Po obejrzeniu demka, rzuć pochodnię w stertę prochu. The end.

Classic Games - Solucje Stare Gry













Allegro - największe aukcje internetowe, najniższe ceny! Kup i sprzedaj!


GRYzonie.pl || Klasyka filmowa, gier, muzyki! Ściagaj za darmo!

Copyright 2008 Stare Gry All rights reserved

stare gry, stare gry,
Design downloaded from FreeWebTemplates.com
Free web design, web templates, web layouts, and website resources!