.:Dodaj do ulubionych
Stare Gry
    .: Logiczne
  .: Platformówki
  .: Przygodowe
  .: RPG
  .: Strategiczne
  .: Symulatory
  .: Zrecznosciowe
  .: Gry tekstowe

Inne
    .: Programy
  .: Kody
  .: Solucje

Serwis
    .: Strona Glówna
  .: Linki
  .: Księga gości
  .: Kontakt
  .: Dodaj do ulubionych


Linki

GRY

Stare gry

Stare gry TopLista









Prince of Persia
ETAP PIERWSZY

Zeskocz na dół, pobiegnij w kierunku ściany. Za tobą zarwie się podłoga. Podejdź do tego miejsca, przykucnij i zeskocz na dół trzymając się rękami krawędzi. Później puść się -w ten sposób nauczyłeś się schodzić z dużych wysokości bez utraty cennego życia. Idź w lewo. Podciągnij się do góry, przejdź do następnej komnaty. Rozpędź się i przeskocz nad dziurą. Wdepnij na kładkę - podniesie się krata. Przejdź pod nią, zanim opadnie. Daj parę kroków i zejdź na dół. Wduś kładkę po prawej i biegnij w lewo. Przeskocz nad dziurą, podciągnij się i przejdź pod kładką (zanim opadnie). Biegnij do końca korytarza, zarwie się pod tobą podłoga, ale mimo to nie spadniesz. Zejdź na dół i idź w lewo. Wduś kładkę i biegnąc przeskocz nad zapadnią, a także nad kładką tuż za nią (wduszona automatycznie zamyka kratę). Przejdź pod kratą i wykonaj długi skok (z biegu), tak aby nie spaść na dół i nie zatrzymać się tam, gdzie zapada się podłoga - na dwóch pozbawionych podstawy kładkach. Idź w lewo, potem zejdź na sam dół. Zdobyłeś miecz! Jest kilka dróg powrotu, zaproponuje Wam moim zdaniem najprostszą. Tą samą. Podciągnij się dwukrotnie do góry i idź w prawo. Przeskocz pierwszą dziurę, podejdź na skraj drugiej i skocz (jeśli nie dolecisz, możesz spróbować złapać się krawędzi i podciągnąć - warto się tego nauczyć). Idź dalej w prawo, spadnij i przeskocz nad dziurą. W następnej komnacie podciągnij się, doczłap nad krawędź stabilnej posadzki i skocz na drugą stronę. Zejdź na dół i przeskocz nad dziurą. Podciągnij się w górę i idź w prawo. Przeskocz nad dziurą i zejdź na dół. Tu spadłeś na początku gry. Wal dalej w prawo. Pojawi się groźny wojownik w turbanie. Wyciągnij miecz i zabij go - walczyć trzeba się nauczyć, to jedna z podstawowych umiejętności w grze i bez niej sobie nie poradzisz. Tuż obok jest wyjście z etapu. Aby otworzyć drzwi, chwyć za kładkę po lewej. I po kłopocie!

ETAP DRUGI

Idź w lewo. W następnej komnacie, tuż przy wejściu do niej, kładki w podłodze zapadają się - przeskocz nad nimi, zatrzymaj się, pozwól bohaterowi wyciągnąć miecz, jako że czeka go walka. Po pokonaniu przeciwnika idź w prawo. W następnej komnacie możesz spaść na dół i napić się wina. Miejsce, w którym w ziemi znajdują się tajemnicze otwory, należy przeskoczyć lub powoli przejść. W żadnym wypadku nie przebiegaj przez nie - z ziemi wyskoczą ostre jak brzytwa kolce i pożegnasz się z życiem. Idź dalej, do końca korytarza, następnie podciągnij się i przeskocz na drugą jego stronę (z biegu lub z miejsca, ale z podciągnięciem na końcu). Potem pnij się w górę. Znów w lewo i kolejny przeciwnik do pokonania. Wejdź na kładkę podnoszącą kraty, wespnij się na górę i przejdź pod nimi. Idź dalej - podniosą się kraty. Przeskocz nad zapadnią i nad kładką zamykającą kraty. Przejdź pod nimi i idź dalej na lewo, potem zeskocz i zabij pomarańczowego wojownika. Przejdź pod kolejnymi kratami - zamkną się za tobą. Nie pij niebieskiego napoju, podciągnij się do góry i wkrocz do następnego pomieszczenia. Teraz wykonaj skok (najlepiej z miejsca) na niższy poziom i błyskawicznie stocz walkę z wojownikiem, tak aby nie zaatakował cię w chwili, gdy jeszcze nie jesteś gotowy. Komnatę obok możesz wliźć na górę, znajdziesz tam wino zwiększające ilość twoich "działek życia" (do czterech). Uważaj przy tym, by nie wejść na kolce. Potem zejdź na dół i idź dalej w lewo. Miń bezpiecznie kolce. Przeskocz na drugą stronę korytarza, podciągnij się dwukrotnie do góry i skocz w prawo. Idź do końca. Podciągnij się poziom wyżej, zabij drania i idź w lewo. Min wyjście i pruj do przodu, aż dotrzesz do dziury. Przeskocz nad nią. Otworzą się drzwi do następnego etapu. Teraz wystarczy już tylko do nich wrócić.

ETAP TRZECI

W lewo nie ma co iść, skieruj się więc w prawo, a potem dwukrotnie w górę. Przeskocz na drugą stronę i dojdź do końca kładki. Po trzykrotnym podciągnięciu się skocz na prawo. Wylądujesz na podeście znajdującym się na sąsiednim ekranie. Przeskocz nad dwiema dziurami, wylądujesz na kładce otwierającej kraty. Teraz liczy się szybkość - biegnij w lewo skacząc nad wszystkimi otchłaniami, musisz przeskoczyć nad czterema z nich i biec dalej. Piąty skok jest długi - u jego końca schwyć się gzymsu (krawędzi) i podciągnij, zanim kraty opadną do końca. Idź śmiało dalej, możesz napić się wina z flakonu. W następnej komnacie uważaj na zapadający się chodnik. Zejdź poziom niżej, później podciągnij się i wal dalej w lewo. Zobaczysz stalowe "szczęki" - zamykające się rytmicznie ostrza. Podejdź do nich i gdy, zamkną się, zacznij biec. Znajdziesz się bezpiecznie na drugiej ich stronie. Jeśli nie... musisz nauczyć się tej trudnej sztuki, bo nie raz przyjdzie ci przebiegnąć pod nimi. Do testów polecam szczęki na lewo od początku etapu. Zejdź na sam dół i pobiegnij do końca na prawo - otworzą się drzwi blokujące wyjście z etapu. Pora wrócić - wepchnij się na górę, przebiegnij pod szczękami i wskocz do następnej komnaty zanim zamknie się krata. Zeskocz na dół, ożyje kościotrup. Nie da się go zabić, trza go ominąć lub zepchnąć na dół. Zamiast jednak iść w górę, zejdź na dół, tam gdzie najprawdopodobniej zepchnąłeś szkielet. Stocz z nim kolejną walkę i zepchnij tym razem w kierunku zapadającego się chodnika. Przeskocz potem nad dziurą, która w ten sposób powstała, zejdź na dół i biegnij w lewo do wyjścia.

ETAP CZWARTY

Daj dwa kroki w prawo, podniesie się krata po lewej. Przejdź pod nią. Zeskocz na dół, otworzy się krata po lewej, ale nie idź do niej, tylko wal w dół po raz kolejny. Teraz przejdź się w lewo i zabij wojownika. Przeskocz nad dziurą zanim opadnie krata i wduś kładkę. Wróć do miejsca, gdzie zabiłeś wojownika, potem kieruj się w prawo. Krata powinna być w górze, przejdź pod nią. W następnym pomieszczeniu możesz napić się wina. Dalej znajdziesz stalowe szczęki i tuż za nim wojownika. Zabij go. Potem dwukrotnie w górę, skok na prawo i spacerek w tym kierunku (uważaj na kolce). Zabij wojownika broniącego drzwi na kolejny poziom. Idź w prawo, napij się wina, podciągnij się i zejdź na dół, wymiń stalowe szczęki i wduś kładkę. Otworzą się drzwi na kolejny poziom. Cofnij się za szczęki, wejdź na górę i wal w lewo. Przed tobą stoi zwierciadło. Wskocz w nie - opuści cię twój cień. Idź dalej w lewo, dotrzesz do wyjścia.

ETAP PIĄTY

W lewo, aż do drugiej kładki w podłodze (otwiera kraty po prawej stronie komnaty). Potem idź w prawo, wejdź na górę i pokonaj wojownika. Znów do góry (po prawej stronie), tym razem dwukrotnie. Wal w prawo, zejdź na dół i podciągnij się w górę, przebiegnij pod parą stalowych szczęk. Drań cień wypije ci wino. Idź do góry i w lewo. Potem w dół i w lewo. Będziesz w komnacie z kolumnami i dużą "luką" w podłodze. Przeskocz na drugą stronę (bieg i chwytanie się krawędzi), potem zejdź na dół, gdyż drogę w lewo blokują kraty. Możesz przeskoczyć na drugą stronę po wino. Idź w lewo, zabij wojownika, zeskocz na dół, uruchom kraty przy pomocy kładki, a potem wal pod nimi na lewo. Zabij kolejnego wojownika (uwaga! jest niezły). Idź dalej, w komnacie obok możesz zejść po wina, przeskocz nad dziurą i wal w lewo. Zabij kolejnego wojownika, lecz wpierw przeskocz przez zapadającą się kładkę (z miejsca, nie z rozbiegu). Biegnij w lewo, przeskocz nad dziurą i przejdź pod kratami, zanim opadną. I to już wszystko na etapie piątym.

ETAP SZÓSTY

Daj parę kroków w prawo, podniesie się krata po lewej. Idź tam. Miń parę wyskakujących z ziemi kolców, a gdy dotrzesz do dziury, przeskocz ją. Tylko bez rozbiegu, wtedy nic ci się nie stanie! Przejdź pod kratami, w następnej komnacie zabij grubasa - to dobry wojownik i ciężko jest mu wkopać. Staraj się trzymać go w pewnej odległości od siebie i odbijać wszelkie jego kontry (Shift+góra). Dalej idź w lewo, przeskocz nad dziurą, aż dotrzesz do komnaty, w której zobaczysz swój cień. Spróbuj doskoczyć do niego - jeśli ci się nie uda, wylądujesz na siódmym etapie, jeśli zaś poszczęści ci się, zobaczysz, jak twój cień spycha cię w dół - efekt jest taki sam.

ETAP SIÓDMY

Podciągnij się w górę. Potem przeskocz na prawo, najlepiej z rozbiegu. W następnej komnacie czeka się walka z wojownikiem oraz stalowe szczęki. Przejdź przez nie i wal dalej na prawo. Przebiegnij przez zapadające się kładki, aż dobiegniesz do ściany. Podskocz do góry, w jednym miejscu sufit wydaje się mniej stabilny. Podejdź tam i postaraj się rozwalić go (skacząc). Spadnie trochę gruzu, ale będziesz mógł wejść wyżej. Tam przebiegnij pod stalowymi szczękami i wędruj w prawo. Pokonaj wojownika w czerwonych portkach i idź w tym samym kierunku. Przeskocz nad dziurą po wino. Zejdź na dół i idź w prawo, pod kratami. Wduś kładkę otwierającą kolejne kraty. Rozbiegnij się i skocz tak, by przelecieć nad kolcami i kładką przed nimi, która to służy do zamykania wspomnianych krat. Komnatę obok zejdź dwukrotnie na dół - metoda: zawiśnij, puść i złap się gzymsu nieco niżej. Idź w lewo. Przeskocz nad dwoma dołami uwieńczonymi kolcami. Przejdź obok potrójnych kolców w komnacie obok. Podciągnij się dwukrotnie w górę, daj krok w lewo i znów w górę. Przejdź kawałek w prawo, wejdź na wyższy poziom i zabij wojownika. Biegnij w lewo, potem dwukrotnie w dół. Przejdź pod dwoma stalowymi szczękami (możesz podejść aż pod same szczęki - w tym celu użyj zwykłych kroków). Idź w lewo, aż dojdziesz do zielonego winka. Wypij je, a potem zeskocz na dół - jakimś dziwnym cudem lekki jak piórko delikatnie osiądziesz na ziemi. Wduś kładkę po lewej, otworzą się kraty po prawej. Wejdź na kładkę - otworzą się drzwi na następny etap.

ETAP ÓSMY

Idź w lewo, podciągnij się w górę i pobiegnij przed siebie. Pokonaj wojownika - jest dobry, trza go atakować uderzeniem od góry. Rozpędź się i przeskocz na drugą stronę, przejdź pod kratami, zanim te opadną na dół. Zejdź poziom niżej, napij się wina, przeskocz na drugą stronę i zejdź trzy poziom niżej. Biegnij w prawo, nie daj się zabić stalowym szczękom. W następnej komnacie uważaj na kolce. Zejdź na dół, jesteś koło wyjścia z etapu - niestety, drzwi są zamknięte. Idź bez przerwy w prawo. Uważaj na kolce w podłodze, jest ich sporo. Pokonaj wojownika parę komnat dalej. Przejdź nad kolcami, weź rozbieg i skocz na drugą stronę sporej dziury. Złap się gzymsu, podciągnij, wejdź dwa poziomy wyżej. Teraz czeka cię wycieczka w lewo. Przeskocz na druga stronę, pokonaj wojownika i przeskocz nad dziurą. Przejdź pod kratami i wal dalej. Nie daj się zabić stalowym szczękom. Kolejne kraty, długi skok i znowu kraty. Później znów skok, stalowe szczęki i wojownik. Wreszcie para krat, skok i po krótkim spacerku (kolce) dotrzesz do pary stalowych szczęk, za którymi jest upragniona kładka otwierająca drzwi na poziom dziewiąty. Wrócić jest prosto - należy przez cały czas iść w przeciwną stronę. Pamiętaj - zawsze możesz liczyć na myszy.

ETAP DZIEWIĄTY

Idź w lewo. Przejdź pod stalowymi szczekami i pod kratami, ale uważaj - tuż przed nimi znajduje się kładka zamykająca je - trzeba ja przeskoczyć. Wejdź dwa poziomy wyżej i skocz na prawo. W komnacie obok znajdziesz zamknięte drzwi na następny poziom. Idź w prawo, prześliźnij się pod stalowymi szczękami i pokonaj wojownika. Podciągnij się cztery poziomy w górę. Na lewo iść nie możesz, są tam kraty blokujące dalszy spacer. Wejdź na górę i przebiegnij się na prawo. Zabij wojownika i skocz na prawo, gdzie znajduje się kładka. Teraz biegusiem z powrotem, do zamkniętych przed chwilą krat. Są otwarte, ale uważaj, by nie wdepnąć w kładkę zamykającą je (tuż przed nimi). Idź w lewo, przeskocz na druga stronę i zejdź na dół. W komnacie obok zrzuć kładkę na dół. Potem podciągnij się na samą górę. Skocz na prawo i wduś kładkę, otworzą się kraty po lewej. Przejdź pod nimi. Wbiegnij na środek następnej komnaty i tamże pokonaj przeciwnika. Idź dalej, zejdź poziom niżej uważając na kolce. Możesz schwycić wino po prawej. Idź w lewo i dwukrotnie w górę. Przeskocz na drugą stronę komnaty i zawiśnij trzymając się kładki otwierającej kraty pod tobą. Spadnij i przejdź na lewo. Przeskocz przez dziurę i pchaj się w górę. Zielone wino odwróci świat do góry nogami - możesz wypić dla efektu (odtrutka - komnatami lewo i dół). W komnacie po prawej znajdziesz wino życia. Wróć do komnaty z zielonym winem i zejdź na dół, aż do komnaty z parą krat i szczękami. Za szczękami wduś kładkę, otworzą się kraty, wejdź za nie i wduś kolejną kładkę. Teraz w górę i za kraty, wal śmiało. Spotkasz wojownika - rozwal go. Przejdź pod kratami i naciśnij kładkę - otworzą się drzwi na następny poziom. Jeśli masz wystarczająco energii, zrób zwis i spadnij na dół.

ETAP DZIESIĄTY

Zejdź poziom niżej i wduś kładkę. Potem skieruj się w prawo. W komnacie obok uważaj na zarywające się kładki. Pokonaj wojownika i idź w tym samym kierunku, co uprzednio. Idź dalej i nie zatrzymuj się, bo spadniesz. Podniosą się kraty, przejdź pod nimi i wal dalej na prawo, aż dotrzesz do końca korytarza. Wduś kładkę, podciągnij się. Przebiegnij pod pierwszymi szczękami, przeskocz nad kładką zamykającą kraty i pod drugimi szczękami. Podciągnij się w górę w następnej komnacie. Jeśli chcesz, to przejdź pod szczękami i zabij wojownika w różowym turbanie. Jeszcze przed szczękami podskocz do góry, spadnie trochę stropu. Wejdź w powstałą dziurę i biegnij w lewo do oporu. Spadniesz na dół po lewej stronie wojownika, którego niedawno widziałeś z dołu. Zabij go i idź w lewo. Wdepnij we wszystkie kraty, nie zatrzymuj się, bo możesz spaść w dół. Musisz przedostać się za kraty po lewej stronie komnaty, w której zacząłeś etap. Za nią znajduje się żółty wojownik - zabij go. Tuż przed kratami postukaj w sufit - spadnie jego część, a ty będziesz mógł podnieść kraty. Pobiegnij dalej dołem, wduś kładkę i spadnij na dół, jeśli masz dużo życia. Zabij wojownika - jeśli ci się uda, to ukończyłeś kolejny etap.

ETAP JEDYNASTY

Idź w prawo, podciągnij się, weź rozbieg i przeskocz na drugą stronę poziomu. Idź dalej w prawo, pod szczękami, potem pokonaj wojownika. W następnej komnacie wybij w suficie dziurę, wejdź na górę i biegnij do końca w prawo. Zejdź na dół, pójdź w lewy róg, by wdusić kładkę, a potem pod kratą na prawo (uważaj przy tym na skok). Biegnij cały czas, by zdążyć przedostać się przez kraty w komnacie obok. Potem idź w górę, zabij wojownika, uważaj, by nie spaść na dół (druga i trzecia kładka poziomu). Weź rozbieg i skocz na prawo, później biegnij w prawo. Miń wyjście, w komnacie obok wejdź na wyższy poziom i zabij wojownika. Idź na prawo, ostatnia kładka zapadnie się, wduś kładkę, teraz możesz już przejść na następny etap.

ETAP DWUNASTY

Idź w prawo, wejdź dwa poziomy w górę, przejdź na drugą stronę poziomu i pchaj się znowu dwukrotnie w górę. Teraz w lewo, delikatnie na kolce i potem biegnij w lewo ile sił w nogach. Wykonaj skok na druga stronę ekranu. Wejdź dwa poziomy w górę. Teraz seria trzech trudnych skoków w prawo - postaraj się, nie są proste, w dodatku wykonuje się je w biegu. Wejdź trzy poziomy w górę (po drodze trzeba uszkodzić sufit). Przeskocz na druga stronę i wejdź poziom wyżej. Biegnij w lewo i wykonaj długi skok. Idź w górę, o jeden poziom nad kratami znajdziesz kładkę, która je otworzy. Zejdź, przejdź przez nie, weź rozbieg i skocz na prawo. Biegnij, potem podciągnij się w górę, rozwal sufit i wejdź nań. Idź w lewo, podciągnij się pięterko wyżej. Biegnij w lewo, zaatakuje cię zdrajca - twój cień. Pod żadnym pozorem nie walcz z nim, schowaj miecz i wskocz w niego. Wejdź na następną planszę i biegnąc skocz w próżnię. Pojawi się chodnik, po którym będziesz mógł biec.

ETAP TRZYNASTY

Wali się sufit - uciekaj w lewo. Stań na początku kolejnej planszy, poczekaj, aż sufit spadnie, i biegnij dalej. Potem wspinaj się w górę. Drzwi na następny etap zamknięte, więc skacz w prawo. Jest Jaffar! Staje z tobą do pojedynku. Musisz go zabić w tradycyjny sposób, a zaręczam - nie jest to proste. Jego śmierć otworzy tak pożądane przez nas drzwi.

ETAP CZTERNASTY

Wduś kładkę po prawej i biegnij w lewo. Księżniczka już na Ciebie czeka. Wygrałeś, panie Książe! Classic Games - Solucje Stare Gry













Allegro - największe aukcje internetowe, najniższe ceny! Kup i sprzedaj!


GRYzonie.pl || Klasyka filmowa, gier, muzyki! Ściagaj za darmo!

Copyright 2008 Stare Gry All rights reserved

stare gry, stare gry,
Design downloaded from FreeWebTemplates.com
Free web design, web templates, web layouts, and website resources!