.:Dodaj do ulubionych
Stare Gry
    .: Logiczne
  .: Platformówki
  .: Przygodowe
  .: RPG
  .: Strategiczne
  .: Symulatory
  .: Zrecznosciowe
  .: Gry tekstowe

Inne
    .: Programy
  .: Kody
  .: Solucje

Serwis
    .: Strona Glówna
  .: Linki
  .: Księga gości
  .: Kontakt
  .: Dodaj do ulubionych


Linki

GRY

Stare gry

Stare gry TopLista









Police Quest 1
Sierra zastosowała sensowne udogodnienia w swoim systemie wpisywania komend z klawiatury. Otóż najczęściej powtarzające się wyrazy można było pisać skrótami, np. zamiast OPEN - O, CLOSE - C, LOOK - L, a DOOR - D. Za tym pomysłem Sierry podążyłem i ja, nie pisząc za każdym razem w opisie komend OPEN DOOR itp. w miejscach, gdzie powtarzały się one notorycznie. Nazywasz się Sonny Bonds i jesteś jednym z najlepszych w Lytton gliniarzy - krawężników. Zostałeś nawet odznaczony jakimś orderem. Ale to już przeszłość. Dziś znowu przyjechałeś na posterunek, aby chronić uczciwych ludzi przed tymi złymi... Idź do szatni, znajdź swoją szafkę (pierwsza w rzędzie po prawej) OPEN LOCKER. Weź rewolwer TAKE GUN, naboje, TAKE AMMO, kajdanki TAKE HANDCUFFS oraz walizkę TAKE BRIEFCASE. Zamiast wpisywać wszystko po kolei, wystarczyłaby komenda TAKE ALL. Proponuję używać jej w następnych przypadkach. Opuść szatnię CLOSE LOCKER i idź do sali spotkań. Na twojej półce LOOK HOLE leży wiadomość od Steve'a zawierająca prośbę o spotkanie. Przeczytaj gazetę TAKE NEWSPAPER. Piszą o twoich bohaterskich wyczynach oraz o pojawieniu się w Lytton handlarza narkotyków zwanego "Aniołem śmierci". Złóż gazetę CLOSE NEWSPAPER. Gdy rozpocznie się zebranie, zajmij swoje miejsce w ławce. Sierżant Dooley powie o sytuacji w mieście i nakaże szukać skradzionego Cadillaca. Kiedy skończy wyjdź, z hallu zabierz kulczyki TAKE KEYS, radio TAKE RADIO i udaj się na parking. Za każdym razem, kiedy będziesz gdzieś wyjeżdżał, musisz najpierw obejść dookoła samochód. Jeżeli nie dokonasz oględzin, wóż rozkraczy się na środku pierwszego lepszego skrzyżowania i jazda się skończy. Wsiadaj do pierwszego od dołu radiowozu OPEN DOOR, [klawisz F4], CLOSE DOOR i w drogę [F4]. Teraz kilka słów na temat poruszania isę po mieście. Jazda jest bardzo niebezpieczna, więc często zapisuj grę. Są trzy rodzaje prędkości: normalna [F6], przyspieszona [F8] i alarmowa F10]. Kiedy jedziesz samochodem policyjnym, w trakcie jazdy na sygnale (prędkość alarmowa) możesz gonić przestępców a także przejeżdżać na światłach. Ponieważ inne samochody, którymi będziesz jeździł nie mają koguta na dachu, nie będziesz mógł tego robić. Pokręć się chwilkę po mieście. Niedługo otrzymasz komunikat wzywający cię w okolice skrzyżowania czwartej ulicy z Fig. Udaj się tam [F4]. Jakiś palant wjechał w mur. Wysiądź z wozu OPEN DOOR, [F4], CLOSE DOOR i podejdź do rozbitego samochodu. Dwukrotnie obejrzyj ciało kierowcy LOOK DRIVER. Aha, więc zanim zrobił z muru garaż, otrzymał w głowę pewną dawkę ołowiu! Również dwa razy zagadnij świadków TALK PEOPLE. Mały chłopak powie ci, że strzały padły z jasno-niebieskiego Cadillaca. Zamelduj o wszystkim centrali USE RADIO. Za kilka minut pojawi się grupa ochodzeniowa. Wracaj na ulice. Po pewnym czasie zadzwoni Steve, przypominając o spotkaniu. Jedź więc do kawiarni "U Carol" (na północy miasta). Usiądź obok kolegi SIT i pogadaj z nim TALK STEVE. Wypij podaną kawę DRINK COFFEE. Zadzwoni telefon. Carol odbierze i przekaże ci słuchawkę STAND, ANSWER PHONE. To detektyw Hamilton. Oznajmi ci, że zamordowanym kierowcą był niejaki Lonny West, notowany i to nie raz. Starczy tego relaksu - do wozu. Poszwendaj się w okolicach skrzyżowań ze światłami. Zobaczysz, jak czerwony kabriolet pędzi z ogromną prędkością, nie zważając na światło tego samego koloru, co jego lakier. Goń pirata! Kiedy się zatrzyma, zadzwoń do centrali USE RADIO i podejdź do kabrioleta LOOK WOMAN. Ale laska! Pamiętaj, że musisz być nieczuły na jej wdzięki. Wyjmij z walizki długopis TAKE PEN i plik mandatów TAKE TICKET BOOK. Poproś o prawo jazdy ASK LICENSE i wypisz mandat WRITE TICKET. Na niedwuznaczne propozycje odpowiedz krótko NO i kontynuuj przerwaną procedurę. Oddaj prawko RETURN LICENSE, poproś o podpis GET SIGNATURE i wręcz babie mandat GIVE TICKET. Nie zważając na docinki, wsiądź do swego radiowozu i odjedź w siną dal. Znowu zostaniesz wezwany do Carol. Ze łzami w oczach powie ci TALK CAROL, ża banda motocyklistów przesiadująca w barze obok zabarykadowała swymi maszynami cały parking. Zanim wkroczysz do Wino Willy's wróć do samochodu po pałkę PR-24 TAKE NIGHTSTICK. Każ łobuzom zabrać motory MOVE BIKES. Trzeba będzie użyć jeszcze argumentów siłowych [F6]. Kiedy sobie pójdą, spotkasz znajomą, która notabene jest prostytutką TALK MARIE. Zapytaj ją o informacje na temat gangów narkotycznych INFORMATION, pożegnaj się BYE i wyjdź. Tym razem natknies się na pijaka jadącego samochodem od krawężnika do krawężnika. Złap go, zamelduj przez radio USE RADIO i poproś, by wyszedł z pojazdu GET OUT. Zapytaj o prawo jazdy ASK LICENSE i wręcz mu balonik do nadmuchania ADMINISTER FST. Diametralnie zmieni barwę. Zakuj pijaka w kajdanki CUFF SUSPECT. Nie daj się namówić na spęcie z przodu NO1 Przeczytaj mu jego prawa READ RIGHTS i zaprowadź do samochodu GO TO CAR, OPEN DOOR (tylne), CLOSE DOOR. Jedź do więzienia. Wypuść pijaka z wozu OPEN DOOR, CLOSE DOOR. Zawsze przed wejściem do więzienia zostawiaj w szafce broń OPEN LOCKER, PUT GUN, CLOSE LOCKER. Zadzwoń PUSH BUZZER i wejdź do środka. Wykroczenie zakwalifikuj jako jazdę po pijanemu DRUNK DRIVER, a potem zdejmij kajdanki TAKE CUFFS i zaprowadź gościa do celi. Po chwili wejdzie Laura Watts i powie, że jest jedno wolne miejsce w brygadzie antynarkotykowej, o które możesz się ubiegać. Od strażnika więziennego dowiesz się, że sierżant Dooley chce cię natychmiast widzieć na komendzie. Wyjmij ze schowka pistolet OPEN LOCKER, TAKE GUN, CLOSE LOCKER i jedź tam. Wysiadając z wozu, odłóż pałkę PUT NIGHTSTICK. Podejdź do stolika w korytarzu i napisz prośbę o przeniesienie WRITE MEMO, PUT MEMO IN BASKET. Wejdź do gabinetu sierżanta OPEN DOOR. Ktoś, przedstawiający się jako "Gremlin" znów wyciął Dooley'owi niezły numer. Tym razem postawił na biurku wściekłaego kurczaka LOOK CHICKEN. Tłumiąc śmiech wyjdź na korytarz. Koledzy zaproszą cię do knajpy na przyjęcie urodzinowe Jacka Cobba. Idź do szatni. Z szxafki weź ręcznik TAKE TOWEL i idź się wykąpać (klawisz F10 włącza i wyłącza prysznic). Wytrzyj się USE TOWEL i przebierz się OPEN LOCKER, TAKE SUIT. Zabierz kluczyki od prywatnego samochodu TAKE KEYS, a odłóż na miejsce te od radiowozu PUT KEYS i walkie-talkie PUT RADIO. Wsiadaj do Corvette'a i jedź do Blue Room. Jack jest w kiepskim humorze TALK JACK. Usiądź obok niego SIT. Powie ci, że znalazł u swojej córki narkotyki. Po chwili zacznie się przyjęcie. Kiedy tancerka wyjdzie, opuść lokal i pędź na komisariat. Przebierz się w uniform, nie zapominając o prysznicu i zabraniu wszystkich rzeczy z szafki i leć na zebranie. Następny handlarz narkotyków zaginął. W notatniku zapisz sobie swój kod OPEN CASE, TAKE PEN, TAKE NOTEBOOK, WRITE NOTE, 83-32. Zabierz jeszcze radio TAKE RADIO i kluczyki TAKE KEYS i wracaj na ulice. Teraz będziesz musiał ostro wytężać wzrok. Szukasz jasno-niebieskiego Cadillaca. Gdy samochód o takim kolorze na twój widok przyspieszy, możesz być pewny, że to ten. Goń go. Kiedy już zjedzie na pobocze, nie wychodź od razu z radiowozu, tylko zerknij na jego rejestrację LOOK PLATE i zadzwoń po posiłki USE RADIO. Kiedy przyjadą, wyjdź z samochodu, załaduj pistolet [F6], wyciągnij [F8] i poproś kierowcę, aby wysiadł GET OUT. Wyjdzie i zacznie iść w twoją stronę. Każ mu się zatrzymać HALT, podnieść ręce, HANDS UP, a potem położyć się LIE DOWN. Podejdź do podejrzanego, opuść broń [F8] i skorzystaj z kajdanek CUFF SUSPECT. Przeszukaj go SEARCH BODY - znajdziesz rewolwer. Przeczytaj mu prawa READ RIGHTS i zaprowadź do radiowozu GET UP, GO TO CAR, OPEN DOOR, CLOSE DOOR. Wróc do Cadillaca. Właściwie to od początku dnia szukasz białego, a ten jest jasno niebieski i ma inną rejestrację. Coś tu nie gra. Obejrzyj dokładnie drzwi LOOK DOOR. Po zdrapaniu niebieskiej farby ujrzysz napis VIN C03456218, czyli numer skradzionego pojazdu. Więc to ten sam! Zajrzyj do schowka SEARCH CAR, OPEN BOX. W środku znajdziesz dwa prawa jazdy z tymi samymi zdjęciami, ale z różnymi nazwiskami EXAMINE LICENSES oraz notes TAKE BLACK BOOK. Jest to ewidentny dowód na to, że to Hoffman - alias Pierson, którego aresztowałeś zabił Lonny Westa, Jose Martineza i wielu innych. W bagażniku CLOSE BOX, OPEN TRUNK na dokładkę leży kilka kilogramów kokainy i marihuany. Zawieź Hoffmana do więzienia nie zapominając o odłożeniu pistoletu. Jako, że zarzutów już zdążyłeś zgromadzić przeciw niemu bardzo wiele, każ go aresztować jako zbrodniarza "o szerokich kwalifikacjach" FELONY. Zdejmij kajdani TAKE CUFFS i zaprowadź go do celi. Wejdzie Jack i powie, że Dooley pilnie cię wzywa. Bierz broń i wracaj na posterunek. Dooley chciał ci przeczytać pewną notatkę dotyczącą ciebie, ale ręce zaczęły mu się kleić (to znowu Gremlin zaatakował) i musiał wyjść. Sam więc na nią zerknij READ MEMO. Zostałeś przeniesiony do brygady Antynarkotykowej! Weź prysznic, załóż cywilne łaszki, zabierz wszystko z szafki, odłóż kluczyki od radiowozu (ale zachowaj radio!) i idź do gabinetu porucznika Morgana. Twoim partnerem ma być Laura Watts. Pójdź do niej. Oprowadzi cię po pokoju, po czym oznajmi, że Hoffman niedługo ma wyjść za kaucją. Kiedy Laura opuści pokój, zajrzyj do szuflady OPEN DRAWER i wyciągnij akta Hoffmana TAKE HOFFMAN. Zatrzymaj te papiery TAKE FILE. Ze ściany zdejmij kserokopie akt F.B.I. TAKE CLIPBOARD. Na jednej kartce zauważysz zdjęcie jakiegoś faceta, łudząco podobnego do Hoffmana. Weź je TAKE LIST, a resztę odwieś z powrotem na ścianę PUT CLIPBOARD. Zanim udasz się do pokoju z komputerem, zabierz kluczyki do służbowego samochodu TAKE KEYS. Odpal PeCeta TURN ON COMPUTER i wpisz nazwisko TASELLI (tak nazywa się gość z akt F.B.I.). Jest to jeden z groźniejszych przestępców, wielokrotny morderca, handlarz narkotyków itd. Nie dość, że wygląda tak samo, jak Hoffman, to jeszcze ma identyczny tatuaż! Więc to chyba ta sama osoba. Wyłącz komputer EXIT i pędź do sądu OPEN DOOR. Strażnikowi w okienku powiedz, że chcesz rozmawiać z sędziną Palmer w sprawie nie cierpiącej zwłoki EMERGENCY. Po chwili otrzymasz pozwolenie na wtargnięcie na salę sądową. Uczyń to OPEN DOOR. Pokaż sędzinie akta Hoffmana SHOW FILE i zdjęcie Taselliego SHOW POSTER. Kiedy zapyta, dlaczego myślisz, że Hoffman to Taselli, zwróć uwagę na tatuaż TATTOO. Z zakazem opuszczenia więzienia przez Hoffmana za kaucją pędź do aresztu pamiętając, aby rewolwer schować do szafki. Papier wręcz strażnikowi GIVE WARRANT. Uff, zdążyłeś. Laura już na ciebie czeka na posterunku. Dostała cynk, że za chwilę w parku ma się odbyć transakcja norkotykowa. Gaz do dechy. Wysiądź z wozu i powiedz Laurze, że pójdziesz się rozejrzeć TALK LAURA. W parku przyczaj się za jednym z krzaków z lewej strony, zadzwoń do Laura USE RADIO, załaduj [F6] i wyciągnij broń [F8]. Po długim oczekiwaniu pojawi się dwóch "biznesmenów". Kiedy wymienią się towarem i szmalem, poproś Laurę, aby zająła się jednym z nich USE RADIO, a sam wyskocz z ukrycia HALT. Podejdź do tego, który nie uciekł, schowaj broń [F8] i zakuj go CUFF SUSPECT. Przeczytaj mu jego prawa READ RIGHTS i zaprowadź do samochodu COME WITH ME. Przeszukaj go SEARCH MAN, a potem dwukrotnie porozmawiaj TALK SIMMS. Sypnie kumpla, który zaskoczony takim obrotem sprawy również zacznie śpiewać TALK COLBY (x2). Zawieź obu do więzienia, postaw zarzut handlu prochami DRUGS i zdejmij kajdanki TAKE CUFFS. Odwieź Laurę na komisariat i sprawdź co u Jacka w Blue Room TALK JACK. Będzie już mocno wstawiony i powie, że jego córka jest na oddziale intensywnej terapii. Niedługo przyjedzie po niego taksówka. Wpadnie też Keith i każe ci lecieć szybko do Morgana, ponieważ Taselli zwiał z więzienia. Morgan poprosi cię, o przejrzenie notesu, który znalazłeś w samochodzie Taselliego, więc idź do okienka w hallu i zażądaj jego wydania BALCK BOOK. Po lekturze CLOSE BOOK, zapytaj jeszcze o rewolwer GET GUN. Zanotuj jego numer seryjny i oddaj GIVE GUN. Ten numer wpisz do komputera TURN ON COMPUTER, SW9764912 - uzyskasz telefon komisariatu w Chicago EXIT. Zadzwoń tam od siebie z gabinetu USE PHONE, 312-555-3382 i zapytaj o pana TASELLI. W koszyku znaldziesz wiadomość od Laury LOOK BASKET, READ NOTE. Niedługo wróci i powie, że Marie Wilkans, którą ostatnio spotkałeś w Wino Willy's, trafiła do aresztu za prostytucję. Wpadnij jeszcze do Morgana, a potem jedź do więzienia. Nakłoń Marie do współpracy HELP OPERATION. Gdy, z poczuciem dobrze spełnionego obowiązku, będziesz wracał na komendę, zostaniesz wezwany do Cotton Cove. Pojedź tam. Twoi kumple wyłowili z rzeki topielca. Odsuń narzutę MOVE BLANKET i spójrz na tatuaż LOOK NIPPLE. Nie ma wątpliwości - to Taselli. Powiedz o tym przez radio USE RADIO i jedź na komisariat. Morgan ma już plan "ataku" na jaskinię lwa, jaką jest Hotel Delphoria. Wyłuszczy go w kilku krótkich zdaniach, po czym Dooley przyniesie wstrząsającą wiadomość o śmierci Kathy - córki Jacka. Idź do szatni. Gdy będziesz pod prysznicem, przefarbuj włosy BLEACH HAIR, RINSE HAIR. Z szafki weź tylko garnitur i laskę TAKE SUIT i wróć do gabinetu Morgana. Dostaniesz tysiąc dolarów w znakowanych banknotach i błogosławieńsktwo. Zapytaj jeszcze o numer telefonu, pod który masz zadzwonić z hotelu ASK PHONE NUMBER. Odłóż radio PUT RADIO i ruszaj. W hotelu wynajmij pokój RING BELL, REGISTER, PAY CLERK. W barze zamów WHISKEY. "Przypadkiem" spotkasz Marie, która pozna cię z barmanem Woody'm. Zapłać za drinka PAY BARTENDER. Po chwili wejdą dwaj ładnie odziani goście i znikną gdzieś na zapleczu. Marie wyjdzie na moment do toalety. Kiedy wróci, wstań STAND i machnij barmanowi przed nosem plikiem studolarówek SHOW MONEY. Zaprosi cię na wieczorną partyjkę pokera. Na razie pojedź z Marie windą na drugie piętro PRESS TWO i do pokoju 204 UNLOCK DOOR. Zadzwoń do Morgana USE PHONE 555-6674 i przedstaw się jako WHITEY. Nakaże ci odesłać Marie taksówką. Ponieważ nie znasz numeru do przedsiębiorstwa taksówkowego, wykręć 411 - informacja TAXI. Jeszcze raz podnieś słuchawkę USE PHONE 555-9222 i zamów samochód pod HOTEL DELPHORIA. Pożegnaj się z Marie i wróć do baru PRESS ONE. Ponownie pokaż Woody'emu szmal SHOW MONEY. Zaprowadzi cię do kasyna. Siądź przy częściowo wolnym stole SIT. Za chwilę przyjdzie czwarty pokerzysta i zaczniecie grać. Metodą Save-Restore wygraj 1000 dolarów (klawisz F4-nowe rozdanie). Partnerzy zaproszą cię na następną partyjkę już w bardziej kameralnym gronie. Wróć na górę do swojego pokoju PRESS TWO, UNLOCK DOOR i poczekaj na kolegów. Od jednego weź długopis-nadajnik ASK FOR TRANSMITTER i jeszcze kilka zielonych. Ponownie idź do baru PRESS ONE. Woody'emu szepnij hasło FRANK SENT ME. Zaprowadzi cię do małego pokoiku na tyłach kasyna. Usiądź przy stole SIT. Dopiero teraz rozpoznasz kim Frank jest naprawdę. To Jessie Hiram Bains zwany w niektórych kręgach "Aniołem Śmierci", odpowiedzialny, za obrót narkotykami w całym Lytton. Po grze zapyta cię, czy nie zechciałbyś wejść z nim w spółkę. Oczywiście zgódź się YES, podobnie na propozycję rozmowy w jego pokoju YES. Idź za nim po schodach, a przed przejściem przez drzwi z numerem 404 szepnij parę słów przez nadajnik USE TRANSMITTER. "Frank" wyjdzie odebrać telefon. Po chwili wróći z pistoletem w dłoni wycelowanym w twoją stronę. Uratuje cię wejście trzech kolegów. Szybko wyciągniesz z laski malutki rewolwer i strzelisz kilkakrotnie w Anioła Śmierci... Niestety przeżyje, ale wyrok sądu skazujący go na 97 lat więzienia zabrzmi dość optymistycznie. Za zasługi otrzymasz klucz do miasta. Szkoda, że nie przywróci to życia Kathy Cobb. Stare Gry













Allegro - największe aukcje internetowe, najniższe ceny! Kup i sprzedaj!


GRYzonie.pl || Klasyka filmowa, gier, muzyki! Ściagaj za darmo!

Copyright 2008 Stare Gry All rights reserved

stare gry, stare gry,
Design downloaded from FreeWebTemplates.com
Free web design, web templates, web layouts, and website resources!